e-biletylotnicze.pl




Letnie wyprzedaże w Paryżu

  • Leć do stolicy mody i złap designerskie fasony za atrakcyjną cenę.

    Sukienka z pokazów haute couture Diora, oryginalny krawat Armaniego, zwiewny szal spod igły Hermesa, czy buty od Prady to marzenie każdego miłośnika zakupów – marzenie, które już wkrótce może się spełnić. Paryż, światowa stolica mody, kusi wielkimi letnimi wyprzedażami.

    Nawet najdroższe sklepy i najbardziej prestiżowe butiki biorą udział w tym festiwalu przecen. W Paryżu wyprzedaże odbywają się tylko dwa razy w roku – w styczniu i lipcu – i są na tyle ważnym kulturowo zjawiskiem, że w ich organizację angażuje się nawet francuski rząd. Sezon wielkich obniżek trwa około sześciu tygodni, podczas których ceny ubrań, butów, toreb, biżuterii i innych akcesoriów spadają nawet o 80%. Pierwszy dzień letnich wyprzedaży to istne wyzwanie dla miłośników zakupów, niesamowita przygoda i niezapomniane wrażenia nawet dla tych najbardziej wytrwałych.

    Letnie wyprzedaże to nie tylko okazja to odświeżenia garderoby, ale także wspaniała okazja, aby zobaczyć najbardziej urokliwe miejsca francuskiej stolicy. Spacerując bulwarami Saint Germain czy Haussmann, w drodze do butików światowej sławy projektantów, można wstąpić do kawiarni, restauracji, czy galerii sztuki.

    Do rozpoznawalnych na całym świecie symboli miasta i obowiązkowych punktów programu wszystkich turystów należy niewątpliwie wieża Eiffla, Łuk Triumfalny, aleja Champs-Élysées, Katedra Notre Dame, czy dzielnica bohemy artystycznej Montmarte. Ale Paryż to także fascynujący labirynt małych uliczek, zaułków, pięknie utrzymanych domów z muru pruskiego, małych lokalnych restauracji, urokliwych kafejek i wielu innych miejsc, które, choć nie są opisane w przewodnikach, stanowią o wyjątkowości Paryża.

    Stolica Francji nigdy nie kładzie się spać, tętni życiem przez całą dobę. W tak ogromnej ofercie atrakcji każdy znajdzie coś dla siebie bez względu na to, którą godzinę wybijają miejskie zegary. Mnogość zabytków i muzeów, szaleństwo pobliskiego Euro Disneylandu, różnorodność winiarni, hoteli i restauracji, które są dumą Francuzów – wszystko na wyciągniecie dłoni.