e-biletylotnicze.pl




Pasażerowie Lufthansy są bardzo zadowoleni z szerokopasmowego Internetu

  • Już od roku pasażerowie mają możliwość korzystania z Internetu na pokładzie samolotów Lufthansy. Przy współpracy z firmą Connexion by Boeing linia oferuje szybki dostęp do Internetu w czasie rejsu. Dzięki wprowadzeniu usługi Lufthansa FlyNet, rejs na trasie Monachium - Los Angeles w dniu 17 maja 2004 r. zapoczątkował nową erę techniki na trasach dalekiego zasięgu.

    W ramach realizowanej przez linię polityki oferowania nowoczesnych i wysokiej jakości usług, Lufthansa była pierwszą linią na świecie, która zaproponowała pasażerom tak prekursorskie rozwiązanie. Dla uczczenia rocznicy wprowadzenia Internetu na pokład samolotu, pasażerowie Lufthansy będą mogli korzystać bezpłatnie z Internetu od 17 do 23 maja br.

    Lufthansa osiągnęła niemal stuprocentowe zadowolenie swoich klientów. Według badań przedstawionych niedawno przez Connexion by Boeing ok. 93 proc. z 625 ankietowanych użytkowników było zadowolonych lub bardzo zadowolonych z usług online oferowanych w czasie rejsu. Usługa FlyNet obejmuje zarówno bezpłatny dostęp do portalu Lufthansy FlyNet z bogatym serwisem informacyjnym, informacją turystyczną i możliwością dokonywania zakupów, jak i dostęp do Internetu zapewniany przez partnera i usługodawcę - Connexion by Boeing. Dzięki temu dostępowi pasażerowie mogą surfować w sieci, wysyłać i odbierać emaile z załącznikami i korzystać z Intranetu swoich firm (Virtual Private Network) w czasie lotu. Połączenie można uzyskać z własnego komputera przenośnego, bez potrzeby używania kabla, za pośrednictwem bezprzewodowej sieci lokalnej (WLAN). W ten sposób szczególnie osoby podróżujące służbowo mogą efektywniej wykorzystać czas podróży samolotem. Z jednej strony mają wszystkie najświeższe informacje i dostęp do narzędzi badawczych, z drugiej zaś mają do dyspozycji program rozrywkowy. Znakomita oferta kulinarna i serwis stanowią doskonałe uzupełnienie pobytu na pokładzie samolotu Lufthansy.

    "Wiem od naszych klientów, jak wartościowy jest to serwis, szczególnie dla podróżujących służbowo " - podkreśla Thierry Antinori, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Lufthansa German Airlines. Potwierdzają to badania, w których 85 proc. respondentów twierdzi, że szybki dostęp
    do Internetu będzie miał wpływ na wybór linii lotniczej w przyszłości. "Nasze partnerstwo z Lufthansą jest silne, nastawione na klienta i stawia sobie za cel umożliwienie pasażerom optymalnego dostępu do Internetu" - mówi David Friedman, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Connexion by Boeing. "Pasażerowie korzystają z dostępu do usług typu wszystko w jednym przez Internet na wysokości 10.000 m na wiele sposobów ".

    Usługa FlyNet jest już dostępna podczas co drugiego rejsu długodystansowego. Łącznie 42 samoloty dalekiego zasięgu zostały już wyposażone w odpowiednią technikę satelitarną. Wraz z postępującą modernizacją floty, w ciągu ostatnich miesięcy poszerzona została dostępność serwisu szczególnie na trasach do USA i Azji. Informacje na temat aktualnej dostępności usługi można uzyskać na stronach informacyjnych FlyNet pod adresem lufthansa.com.